Kunderne hos AGNO har brug for hjælp til at kende den nøjagtige kvm pris samt at få et overblik over en bygning, både i forhold til at sætte en god pris men også i forhold til at den kommende kunde kan se at alle informationer omkring bygningen er korrekt forstået. Desuden er det meget afgørende at rengøringsassistenterne kan finde rundt og ikke laver fejl. Evt. fejl reduceres også ved behov for afløsere med arbejdsplaner fra AGNO.
Hvis man gentagne gange ikke fastsætter den rigtige tid, vil man opleve at driften enten konstant er bagefter eller har så god tid at man ”spilder sine penge”. Hvis tiden er for presset, vil kunden opleve at rengøringsassistenterne ikke ser ”de små ting” eller ikke har tid til andet end at løbe. Dette er yderst utilfredsstillende for både kunde og personale, desuden er det en arbejdsplads, hvor man ikke kan fastholde personale ret længe.
Igennem AGNO kan I som firma fremsende jeres tegninger til mig, så sørger jeg for at kvm og mål passer sammen. Vi taler om hvilken arbejdstakt I ønsker og hvad det har af betydning for jer og jeres assistenter. Derefter fremsender jeg jeres tegninger og oplyser et tidsforbrug til jer. Efterfølgende når kunden er landet, så kan I på ny anvende mig. For så kan jeg lave arbejdsplaner til jeres rengøringsassistenter, således at de føler de har et overblik fra dag 1.
Henrik Wohlander.
Uvildig pensionsmægler, Honestus & Partners
Baggrunden for AGNO er en stor erfaring i rengøringbranchen.
Katrina startede for over 10 år siden i rengøringbranchen, som salgsassistent og phoner imens hun lærte Data Know How at kende.
Siden hen blev hun Salgskonsulent med opmåling og prissættelse som en stor del af hendes hverdag.